Deep Learning::Eu quero embarcar! IoT & CNNs com Raspberry Pi

Material para desenvolver uma câmera inteligente com Deep Learning embarcado em um Raspberry Pi

rpi

Tutoriais

1. How to easily Detect Objects with Deep Learning on Raspberry Pi (Tutorial muito completo, inclusive com algumas pinceladas de  teoria)
  2. Make Art with Python: Building a Poor Man’s Deep Learning Camera in Python (a famosa câmera automática no meio do mato para detectar passarinhos… com YOLO e TF)
  3. Raspberry Pi meets AI: The projects that put machine learning on the $35 board (14 projetos com Deep Learning e RPi – geralmente redes pré-treinadas)
  4. PyImagesearch: Keras and deep learning on the Raspberry Pi
  5. PyImagesearch: Deep learning on the Raspberry Pi with OpenCV
  6. Raspberry Pi + Deep Learning home security system – From start to finish
  7. Raspberry Pi and machine learning: How to get started

Produtos & Inovações

1. Towards Data Science::Democratizing Deep Computer Vision for Once and for All — TensorCam

Benchmarks

Alguns dos tutoriais acima também trazem benchmarks ad-hoc…

1. Deep Neural Network Benchmark with Raspberry Pi 2, 3 and 3+

1. BerryNet: https://github.com/DT42/BerryNet